fbpx
was successfully added to your cart.

Na koningsdag heb jij waarschijnlijk ontzettend veel zin in een lekker katerontbijt. Don’t worry we got you covered!

INGREDIENTS

🍞30 gr havermout
💪20 gr Personal Protein eiwitpoeder
🥮1 tl bakpoeder
🧂Snuf zout
🥛70 ml melk
🥚1 ei
🍌1 rijpe banaan
🥓30 gr bacon
🍯30 gr Maple syrup
🍛20 gr creme fraiche
☘️olie

Zo maak je de Protein Pancakes

  1. Maal de havermout fijn in een keukenmachine of blender.
  2. Doe de havermeel, het ei, de Personal Protein eiwitpoeder, bakpoeder, het zout en de melk in een kom en mix dit tot een glad beslag.
  3. Laat het beslag minimaal een half uur rusten en kijk dan of je nog een beetje melk moet toevoegen.
  4. Bak de bacon in een grilpan tot het krokant en goudbruin is.
  5. Snijd de banaan in kleine stukjes en bak deze op middelhoog vuur met de helft van de maple syrup.
  6. Verwarm wat olie in een koekenpan op middelhoog vuur.
  7. Schep met een lepel beslag in de koekenpan (circa 8 cm diameter).
  8. Draai de pannenkoek pas om als er belletjes ontstaan in de bovenkant.
  9. Nog even 1 minuutje bakken en dan kun je de volgende pannenkoek bakken!

Stapel de pannenkoeken op en serveer met bacon, gebakken banaan en een lepel creme fraiche ernaast. Oké vooruit, ook nog wat maple syrup dan.

Voedingswaarden

Calorieën: 661 Kcal
Eiwitten: 36 gram
Koolhydraten: 64.1 gram
Vetten: 29.2 gram
Vezels: 4.7 gram

Leave a Reply