fbpx

Oh wij houden van liefdesbrieven! Maar natuurlijk zijn we er ook voor je om je te helpen met al je vragen over onze producten of je bestelling.

Personal Protein B.V. - Ketelstraat 3 - 1021 JX Amsterdam

[email protected]

Frequently Asked Questions

Er zijn geen stomme vragen. Ok, misschien een paar. Maar grote kans dat iemand voor jou die al een keer heeft gesteld. Staat jouw vraag er niet tussen, neem gewoon contact met ons op!

Ondanks het feit dat al onze producten mega fantastisch zijn, kan het natuurlijk voorkomen dat er iets niet helemaal in de smaak valt. Mocht dit het geval zijn, slinger het dan niet gelijk tegen de muur, maar neem eerst even contact met ons op. Dit kan via de mail of telefonisch. Dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing.

Zodra jouw bestelling door PostNL bij ons is opgehaald, ontvang je een e-mail met jouw track&trace code. Ga naar https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/ en vul hier de code en jouw postcode in om je pakketje te volgen. Ontvang je om de een of andere mysterieuze reden geen e-mail? Geef ons dan even een belletje of stuur een mail naar [email protected]  

Al onze producten zijn tot minstens een jaar na het moment van aankoop houdbaar. Bij alle eiwitpoeders staat de THT onderop de pot. Hetzelfde geldt voor de flavour shots. Bij de eiwitrepen staat de THT op de achterkant van de verpakking.

Geen paniek! Kijk eerst even in je spam of de bevestigingsmail daar ergens rondzwerft. Nee? Stuur ons dan een mailtje met als onderwerpregel: ”geen bevestiging”, gevolgd door het ordernummer (mits je deze weet). Zodra wij je mailtje binnen hebben zorgen wij alsnog voor een bevestigingsmail. 

Onze orderpickers gaan elke dag met grote zorgvuldigheid te werk bij het inpakken van de pakketten. Toch kan het voorkomen dat er soms héél even iemand zit te slapen. Gevolg: jouw pakketje komt niet helemaal compleet aan.

Stuur ons in dat geval een mailtje met als onderwerpregel: ”pakketje incompleet”, gevolgd door jouw ordernummer (mits je deze weet). Zodra je mailtje bij ons binnenkomt gaan we direct aan de slag om de ontbrekende artikelen alsnog naar je op te sturen.

Get in touch!

Heb je een andere vraag of kom je ergens niet uit? Ons customer care team helpt je graag. Stuur ons een mailtje of een berichtje via Facebook Messenger en we reageren binnen 48 uur.

Stuur een e-mail Chat via messenger